maanantai 10. toukokuuta 2010

Voi luoja...

Tänään oli sitten todella "kiva" päivä koulussa. Oli ruotsin koe, onneksi sai pitää luku-ja työkirjan siinä vieressä. Meinasi juuri ja juuri aika loppua kun kokeen viimeiset tehtävät sain tehtyä.
Mutta sen kokeen jälkeinen toinen ruotsin tunti, se oli yhtä helvet*iä. Ope suuttui luokalle ja siitä hyvästä vaihtoi paikat. Ja mulla ku oli kiva paikka kavereiden takana ja sai olla omassa rauhassa - nyt mä istun luokan nurkassa, luokan pellen takana ja luokan pelle 2 edessä. Ei jumala, se oli kidutusta. Kummatkin pelleilivät, ärsyttivät ja käskivät siirtyä taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin. En kuitenkaan viitsinyt siirtyä mihinkään vaan käskin heidän itse siirtyä taaksepäin/eteenpäin sillä mä en liiku omasta paikastani mihinkään! Onneksi ope sitten siirsi kaverini eteeni istumaan. Mitenköhän jatkossa selviän näistä ruotsin tunneista? Tuskin kovin hyvin.

Käsityön tunnilla oli hauskaa ja samalla tuskallista. Kaverini Tanja ja Fanny leikkivät opettajan Lontoosta tuomilla museo-ostoksilla keskenään ja pistivät tyrannosauruksen sotkemaan hiuksiani. Ja siitähän tulikin sitten kauneussalonki. Kummatkin olivat kimpussani ja pistivät mulle uutta lookia. No tuskin siitä mitään hyvää tuli kun mun naama oli niin myrtsinä niitten takia. Tosin ne intti, että mä näytän söpöltä...Pah. Mä näytin varmasti rölliltä tai röllin lapsenlapselta.
Nappasin mukaani erään lisätyöni jonka haluan tehdä valmiiksi erästä henkilöä varten. Mutten ole varma kuka se henkilö on :D Jumaliste, ihastukseni kohteelle mä en voi sitä antaa kun näen hänet kesällä taas ja annan hänelle halin, suukon ja ruusun, taas. Joten pitäisi kai antaa se jollekulle toiselle, hänen kaverilleilleen...Hmm...Juu siis, kyseessä on The Baseballs-bändi. Olen ihastunut(rakastunut) Tomakseen, bändin rumpaliin ja hänelle siis menee tuo hali, pusu ja ruusu :D Joten voisi kai antaa Larsille tai Janille sen harmaan pehmeen kaulahuivin jos se tulee valmiiksi.

Huomenna Lahteen~ :D Aattelin ottaa kameran sinne mukaan ja sitten päivän päätteeksi lisätä tänne teidän katsottavaksenne. Odotan innolla, kavereiden kanssa pelleilemään. Afromummo, niin kutsuttu OPO-ope joutuu kai juoksemaan ympäri kaupunkia minun ja Fannyn perässä... Ja 13. päivä Tampereelle. Ei, en tahdo syödä mustaa makkaraa! Mutta Särkänniemelle kuulemma pääsen... :D Hehehee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti